Isnin, 30 Ogos 2010

MANGGA ADS




Hai semua..Sesiapa yang ada blog boleh try baca informasi ni..

Di Malaysia skang ni tgh top iklan nuffnang…tentu masih ada yang belum kenal dgn Mangga Ads..Kalau korang nak tahu pada mulanya aku kenal Mangga Ads ni masa aku baru blajar wat blog..aku ada juga try buat nuffnang..tp tak jalanlah..member satu ofis aku yang kenalkan..first time aku tgk, aku ingatkan majalah mangga online tu..rupanya Mangga Ads..hehehehe.. sabau jerlah..

So aku pun agak tertarik nak cuba letakkan iklan mangga ni kat blog aku.. Nak tahu tak..

1) Pengiklan yang mengiklankan iklan mereka di mangga online ads pun terdiri daripada company2 besar, for example iklan kenderaan oleh Nissan yang ada kat dlm blog aku tu..dan bermacam2 lagi. Kerana iklan Nissan tulah aku br jer dapat RM0.01..hahahaha..itu br percubaan tau..kalau diteruskan lagi mst dapat banyak..Insyaallah..Setiap iklan yang disiarkan boleh menjana pendapatan sampingan sekiranya ada pelawat yang mengklik iklan tersebut sebab pay per click.

2) Iklan nipun bergantung pada pelawat yang masuk ke blog korang..kalau mcm aku ni baru jer nak try..entah ke bila gaknyer org nak masuk ke blog aku ni.., tapi tak per..yang penting matlamat utama aku join Mangga Ads ni pun bukan sekadar nak jana pendapatan dari ads semata2 tapi juga untuk menambah rakan2 blogger lain atau lebih dikenali sebagai Partner. Di Mangga online, disamping beriklan korang juga boleh mengumpul rakan2 blogger lain dan PM kepada mereka untuk berhubung bagi mengeratkan lagi hubungan ngan blogger lain.


3) 5 SEBAB UTAMA mengapa ManggaAd adalah Rangkaian Iklan Blog TERBAIK di Malaysia!

  • KEUNTUNGAN YANG LEBIH TINGGI
  • DASHBOARD AHLI YANG MENARIK
  • DISOKONG SYARIKAT MEDIA BERPENGARUH
  • BAYARAN YANG CEPAT DAN MUDAH
  • RANGKAIAN SOSIAL UNTUK PENULIS BLOG
KLIK SINI untuk http://network.manggaonline.com.my

0 ulasan:

Catat Ulasan

Ruang Iklan